Betalen
Betalen
Leveren
Klachten
Bestelling plaatsen
Terug naar de klantenserviceWat als een product niet op voorraad is?
Wanneer één of meerdere producten niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met je op om de levering in te plannen. Hierbij proberen wij zoveel mogelijk om alle producten in één zending uit te leveren. Mocht een deellevering wenselijk zijn, dan bespreken we dit graag met je. Let op: Aan een deellevering zitten extra kosten verbonden.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Plaats alle producten die je nodig hebt in je winkelwagentje en klik op de bestelknop.
- Geef in de volgende stap aan op welke datum en welk tijdstip je de producten wenst te ontvangen.
- Wij maken je bestelling klaar en zorgen ervoor dat onze transporteur op het gewenste moment langskomt. Dit gebeurt standaard met een vrachtwagen.
- Vrijwel altijd belt de transporteur een halfuur van te voren om te zeggen dat hij er bijna is. Zo weet je precies waar je aan toe bent. De levering vindt normaal gesproken plaats tussen ongeveer 07:00 en 18:00 uur.
- De transporteur lost de producten op het door jou aangegeven afleveradres.*
- En dat alles kan binnen 24 uur!
* De chauffeur levert de bestelling op een, door hem te bepalen, makkelijk bereikbare en veilige plaats. Dit kan buiten zijn en daarom verzoeken wij jou aanwezig te zijn bij de levering. Je kunt de bestelling dan zelf op een vochtvrije plek neerzetten. Wij zijn niet aansprakelijk voor mogelijke schade ten gevolge van de weersomstandigheden.