Orderverloop
Terug naar de klantenserviceJe ontvangt een mail met daarin een track & trace link, zodat je de bestelling kunt volgen en kunt zien hoe laat deze geleverd wordt. Mocht de informatie uit de track & trace niet kloppen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Mocht je de track & trace link van je pakketpost (DPD) niet hebben ontvangen, check dan ook het mapje ongewenste e-mails. Daar wil de mail weleens in terechtkomen. Mocht hij daar niet in zitten, dan kun je op de dag van levering contact opnemen met onze klantenservice.
De chauffeur belt 30 minuten voordat hij op het afleveradres arriveert. Als je bestelling via onze pakketdienst DPD wordt verstuurd, ontvang je een mail met daarin een track & trace link. Hiermee kun je de bestelling volgen en kun je zien hoe laat deze geleverd wordt.
Wanneer je op werkdagen voor 12:00 uur bestelt en betaalt, heb je je bestelling de volgende werkdag al in huis. Dit geldt voor zowel bedrijven als particulieren in Nederland en België*. Wil je de bestelling liever op een andere dag ontvangen? Dan kun je de gewenste bezorgdatum kiezen tijdens het afrekenen.
Kleinere pakketten worden verstuurd via pakketpost (DPD). Je krijgt hier zo snel mogelijk na het plaatsen van de order een trackinglink van zodat je zelf de status van je pakket bij kunt houden.
*Let op: leveringen naar België kunnen uiterlijk 2 werkdagen bedragen. Als dit het geval is, word je hiervan op de hoogte gesteld.