Klacht indienen
Terug naar de klantenserviceWij streven ernaar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter gebeuren dat je bestelling niet compleet geleverd is of dat de producten beschadigd zijn. In dat geval kun je ons dat natuurlijk laten weten. Hieronder lees je hoe je dat het beste kunt doen.
Wanneer je niet tevreden bent met je bestelling, verzoeken wij je dat binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling aan ons kenbaar te maken.
Om je klacht zo goed mogelijk te behandelen en in te kunnen schatten wat de eventuele schade is, vragen wij je om je klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven en te voorzien van foto’s. Je kunt deze klacht indienen via het contactformulier.
Wij zullen onze uiterste best doen om binnen 14 dagen, samen met jou, tot een oplossing te komen. Over het algemeen houdt dit in dat je recht hebt op een kosteloze reparatie of een nieuw product. Hiervoor hoef je dan niet bij te betalen. *
* Als het ons niet lukt om binnen 14 dagen tot een oplossing te komen, zullen wij dat binnen de gestelde termijn laten weten. Wanneer blijkt dat de door jou geleden schade niet aan ons te wijten is, zijn wij niet verplicht om de schade te vergoeden. Ook dan zullen wij dat laten weten. Lees voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden.